előző
oldal l következő
oldal
Toronto Maple Leafs |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.01.28. 11:10 l #24930 |
Ducks szemete? Szerintem azért nézz utána, hogy kikről is van szó. Maroonról nagyjából egyetértek. Nagydarab és jó a palánk mellett, ütközik, de hajlamos hatalmas helyzeteket kihagyni és ráadásul úgy korizik, mint egy csiga.
De Rakell... Talán a csapatból egyedül csak Getzlaf technikásabb nála, jól korizik, a Jets elleni meccset egyedül megnyerte nekünk a maga 2+2-jével. Mindennek mondanám csak nem szemétnek. Kissé kiforratlan még a játéka, meg kell még tanulnia jobban védekezni, de ha mindent összerak király játékos lesz belőle.
Palmierinek meg most van a breakout season-je. A számok nem mellette szólnak, mert eddig volt egy bizonyos Teemu Selanne nevezetű jött-ment alak, aki elvette tőle a helyet a top 6-ban, idén viszont stabilan top 6 és csak azért nem jár 20 gól környékén mert kétszer is sérült volt a szezon közben(a meccsek felét kellett kihagyni és így jár 10 gólnál), egyébként szerintem egy masszív 25/30+ gólos csatár elképesztő lövőerővel és még elképesztőbb sebességgel. Palmierinél kifejezetten felháborodnék és sajnálnám, ha elcserélnénk. Mellesleg Palmieri>>>Pearson, de Toffolival is hasonló értéket képviselnek szvsz.
|
Anaheim Ducks |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.01.28. 10:14 l #36238 |
@icemancometh
The Ducks have gotten 20 goals and 73 points from Sami Vatanen, Hampus Lindholm and Cam Fowler. #puckmovers
Többek között ezért sincs szükségünk Fransonra. Nem értem Murrayt, hogy miért érdeklődik felőle, ha igazak a pletykák.
Ha már hátvédeket említettem, ki kell emelnem a védelmet ma, mert 1-2 hibát leszámítva tökéletesen semlegesítették a Nucks-ot. Utolsó 2 harmadban csak 7-szer tudtak kapura lőni. Akitől teljesen leesett az állam (nem először) az Lindholm volt. Tényleg úgy játszik másodévesként, mintha már évek óta a ligában lenne. Nem játszik látványosan, de annál okosabban és hasznosabban. Továbbra is úgy vagyok vele, hogy ha a pályán van, nem aggódok, hogy gólt kapunk, mert mindig tud valamit mutatni, amivel megmenti a csapatot. Szerintem pár év és Norris közelében lehet.
|
Anaheim Ducks |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.01.28. 5:10 l #36229 |
Még ha Getzlaf csak kis késéssel is, de mind a ketten visszatértek, viszont Getzlaf válla aggaszt engem. Sok probléma volt már vele.
|
Anaheim Ducks |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.01.27. 12:10 l #36223 |
Ha szükségünk lenne támadó felfogású hátvédre, akkor erősítés lenne, de mivel nekünk ott van Vatanen, Fowler, Lindholm, akik mind teljesen jók az ellenfél harmadában, totál felesleges lenne ide egy Franson. Van rengeteg másik védő akik sokkal jobbak lennének nekünk (Phaneuf, Methot, Michalek).
|
Anaheim Ducks |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.01.27. 11:43 l #36219 |
Továbbra is nagyon mérges lennék, ha Őt szánnánk "erősítésnek". Szerintem nagyon nem lennénk vele előrébb, sőt...
|
Anaheim Ducks |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.01.27. 9:20 l #36217 |
Lovejoy-jal nekem különösebb bajom nincs. Egyetlen gond van vele, az hogy nem top 4 védő, nálunk csak azért lehet, mert Ő tud a legjobban játszani Fowlerrel, viszont hosszabb távon ez nem biztos, hogy elég, így kéne Fowler mellé egy igazi top 4 védő.
|
Anaheim Ducks |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.01.27. 8:46 l #36215 |
Elvileg érdeklődünk Franson felől... Ha őt szánjuk Lovejoy helyére én nagyon mérges leszek. Nekünk egy olyan védő kéne, aki védekezni is tud, Franson viszont erre képtelen. Akkor inkább már Phaneuf legyen, csak ne Franson. Ráadásul a Leafs irreálisan magas árat kér Fransonért: 20-as éveiben lévő roster player vagy pick-ek. Köszönjük így (máshogy se) nem kell, legalábbis nekem nem. Sekerán viszont elgondolkodnék. A legnagyobb baj vele "csak" az lenne, hogy nincs sok PO rutinja.
|
Pittsburgh Penguins |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.01.26. 10:53 l #49719 |
Miért? Volt aki komolyan vette a mostanit? Nézd meg mennyire siettek vissza védekezni vagy a kapusok mennyire törték magukat azon, hogy védjék a lövéseket. Ilyen alapon az egész bohóc keretet el lehetne tiltani, mert nem vették komolyan.
|
Anaheim Ducks |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.01.25. 16:26 l #36214 |
Szerintem viszont pont nem szokott felmerülni nagyobb név körülöttünk. Kesler is hosszabb ideje az első nagy név aki csere útján érkezett. Vermette meg igenis sokat segítene. Jó bulizó, király 2 way forward, a harmadik sorban erősítés lenne. Az megint más kérdés hogy túl kéne fizetni.
|
Pittsburgh Penguins |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.01.25. 8:38 l #49703 |
Ha rajtam múlna tőlünk se menne egy darab játékos se a bohóc gálára. Teljesen értelmetlen, inkább pihentetném az esetleges résztvevőinket.
|
Anaheim Ducks |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.01.23. 9:40 l #36197 |
Érdekes látni más csapat szurkolónak a véleményét. Nem hittem volna, hogy mások is felfigyeltek Lindholmra. Ha megy a hype a csapat védelme körül, akkor mindig Vatanent, Fowlert és esetleg Beauchemin emelik ki, de ez már nem gyakori, Lindholmról viszont egyáltalán nem hallani. Milyen csere keretein belül mehetne hozzátok Vatanen és Lindholm? Mondjuk Gueninért? Vagy azért nem akarjátok őket túlfizetni? |
Anaheim Ducks |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.01.22. 18:25 l #36190 |
- ki a csapat MVP-je? Getzlaf
- ki a csapat legjobb védője? Nehéz kérdés. Talán Lindholm, de van bennem egy kis elfogultság.
- ki a meglepetésember? Palmieri. Nem számítottam arra, hogy ennyire jó lesz.
- ki fejlődött a legtöbbet? Rakell. Főleg ahhoz képest, hogy milyen volt a szezon elején.
- ki a legalulértékeltebb játékos? Silfverberg.
- ki a legtúlértékeltebb játékos? Jelenleg talán Beleskey.
- ki okozta a legnagyobb csalódást? Cogliano. Persze még mindig hasznos, de a tavalyihoz képest ég és föld.
- mi a legnagyobb needje a csapatnak? Nehéz kérdés megint. Talán Fowler mellé egy normális two-way védő, aki mellett Fowler rendesen ki tudna bontakozni.
- kit cserélnétek el akár két csomag félig megrágott szotyiért is? Bourque. De őt akár egyért is.
- hogyan ítélitek meg a Kesler-féle cserét az eddig látottak alapján? Egyértelműen előrébb vagyunk vele, mint Boninoval. Bonino is király, de Kesler sokkal összetettebb játékos, fizikálisabb, jobban bulizik és mellette igazi leader is.
- a Sharks csapat buzi-e? A legbuzibb. Mondjuk én a Kings-t is rühellem.
- BB takarodjon-e? kit látnátok szívesen a helyén? Jelenleg talán csak Bylsma az, akit el tudnék képzelni. |
Anaheim Ducks |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.01.22. 9:04 l #36185 |
Anaheim Ducks @AnaheimDucks
#NHLDucks BB on @f_andersen30: "He was sick before the game, sick during the game, getting IVs. He's a competitor and made big saves."
BB egy hülye barom... Mi a francnak kellett védeni Andersent, ha beteg volt? Komolyan mondom ez az ember néha minden logikát kizárva cselekszik.
|
Anaheim Ducks |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.01.22. 6:49 l #36183 |
Azért az túlzás, hogy árnyéka önmagának. Pontok nem jönnek ez igaz, de Palmierivel együtt a motorja a második sornak. A másik meg, hogy a csatárok közül szerintem senki nem védekezik olyan jól, mint Ő. Úgy gondolom, hogy összességében elégedettek lehetünk vele. Boninohoz képest mindenképp erősítés.
|
Anaheim Ducks |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.01.22. 6:36 l #36181 |
Maroon is menjen a francba. Getzlaf mesterien szolgálja ki, de már nagyon sokadik helyzetét hagyja ki.
|
Anaheim Ducks |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.01.22. 5:44 l #36177 |
A játékvezetés borzalmas megint... Ennek ellenére nincs mentség arra, hogy bekaptunk 2 gólt a második harmadban és hogy a Flames megint meccsben van.
|
NHL küzdőtér |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.01.21. 10:56 l #21091 |
Úgy néz ki denevéremberék ebből a Világkupából is bohóc gálát akarnak csinálni. U23-as csapat? Egy válogatott azoknak a játékosoknak, akiknek az országa nem vesz részt? Vicc...
[LINK] http://www.tsn.ca/young-guns-and-euro-all-star-team-to-be-featured-in-world-cup-of-hockey-1.187717 [/LINK]
|
Anaheim Ducks |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.01.20. 19:21 l #36172 |
Sajnálom, mert szimpatikus srác. Remélem valaki elviszi és tudja folytatni NHL-es pályafutását. Viszont tényleg létszámon felüli így.
|
Anaheim Ducks |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.01.20. 15:16 l #36169 |
Akartam már korábban mutatni, csak elromlott a fényképező gépem a telómon, de karácsonykor szüleim jóvoltából újabb darabbal bővült a gyűjtemény. Hogy honnan szerezték, azt nem tudom, de azt hiszem ez egy óriási kincs. Legalábbis számomra az.
[LINK] http://kepfeltoltes.hu/150120/WP_20150120_001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg [/LINK]
Ez a nadrághuzat volt Lindholmon az előző szezonban, amikor a retro mezben játszottunk a Sens ellen. Alá is van írva. Nagyon tetszetős darab, tele van foltokkal amik meccs közben kerültek rá. |
Anaheim Ducks |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.01.20. 13:14 l #36166 |
Ez mind szép és jó, de az Ő évi 30-40 gólját nem tudom, hogy ki tudná pótolni, ha ennyire visszaesik. Akkorákat meg nem fogunk tudni mindig húzni, mint a 2003-as drafton. Szerintem egyértelműen leraboltuk azt a draftot, re-draftokon mind Getzlaf, mind Perry top 5 pick már. Nagyon jól csináltuk azt. |
Anaheim Ducks |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.01.20. 13:10 l #36165 |
Azt én se mondom, hogy két évünk van hátra, de be kell látni, hogy az ikrek idén töltik be a 30-at (Úristen, hogy szalad az idő) és a csatároknak 32-33-34 év körül kezd leszálló ágban lenni a csillaga, ezért kéne kihasználni még most, hogy jó és nem pedig egy újabb kudarc után fogadkozni, hogy majd jövőre, mert egyre bizonytalanabb lesz az, hogy jövőre. Sajnos nem mindenki Selanne vagy Jagr.
|
Anaheim Ducks |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.01.20. 12:41 l #36160 |
Phaneufre még mindig azt mondom, hogy nem kell köszönöm, főleg nem ilyen szerződéssel.
A másik meg ennyiért szerintem sem adnák őket. Még vagy 1-2 2nd pick-et tuti kérnének vagy valami prospect-et. Coglianot mondjuk én nem adnám. Nem olyan hatékony, de így is az egyik leghasznosabb játékos.
|
Anaheim Ducks |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.01.20. 10:44 l #36152 |
Ezek szerint neked is nagy reményeid vannak Ritchie-vel kapcsolatban? Csak én vagyok vele ilyen pesszimista?
|
Anaheim Ducks |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.01.20. 10:28 l #36150 |
Azok közül, akik most nincsenek a nagy csapatban, talán csak Theodore az, akit nem tennék bele akármilyen cserébe. Ez persze nem azt jelenti, hogy a többieket is ész nélkül cserélném akárkire. A csapathoz viszont nagyon nem nyúlnék hozzá, csak akkor, ha kell helyet csinálni egy esetleges érkezőnek, de az ilyenre például ott van Bourque vagy szerintem Brewer is úgy, hogy most már mindenki egészséges, de jelen pillanatban úgy érzem, hogy DSP-t is bele lehet rakni egy esetleges cserébe.
|
Anaheim Ducks |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.01.20. 9:59 l #36148 |
Olvasgattam HFBoards-ot és találtam egy hozzászólást amivel nagyon egyet tudok érteni:
We do have a good group of scouts. But the real test will be when Getzlaf and Perry (and I guess maybe now Kesler) start slowing down. As much as we ***** about a lot of little things, not many teams have a Perry and Getzlaf. When they start slowing down, it's going to create a huge hole to fill.
And that's why I have harped on the fact that this is our window and we need to do everything possible to win now. There are no guarantees how any of our prospects will eventually pan out. We need to trade some of them to help us right now. We are too good not to go all in right now.
I've seen comments here about wanting to win multiple cups and that that's why we need to hang on to all our top prospects. Well, you have to win one cup before you can win multiple cups. We need to trade some of those prospects to help us now. There's a saying on Wall Street...bulls make money, bears make money, but pigs get slaughtered. Let's not be pigs. Let's win a cup and be happy. Then we can make plans for the one after that .
Teljesen igaza van. Az a helyzet, hogy az ikrek sem fiatalodnak sajnos és nem hiszem, hogy hosszú évekig fogják tudni hozni azt a szintet, amit most képviselnek. Selanne azért tudott még 40 körül is hatékony lenni, mert még mindig gyors volt, viszont tudjuk jól, hogy sem Perry, de főleg Getzlaf nem a gyorsaságáról híres és a lassulás a hatékonyságon valószínűleg meg fog látszódni, de ne legyen igazam. Azonban... Van most egy jó csapat rengeteg NHL esélyes, nagyra tartott prospect-tel. Ez mind szép és jó, de vannak apróbb lyukak, amiket mindenképp be kell tömni ahhoz, hogy tényleg contender-ek legyünk és akármilyen fájó is ehhez a foltozáshoz sajnos hozzá kell nyúlni a fiatalokhoz, addig amíg az ikrek tudják hozni ezt a szintet. Én két dolgot érzek mostanában égetően fontosnak:
1. Fowler mellé egy normális pár, mert Lovejoy (akármennyire is kedvelem) nem azt a szintet képviseli, ami Fowler mellé kéne. Ide nincsen jelöltem pillanatnyilag, bár néhány kinti Sharks fan szerint ők a trade deadline előtt elkezdenek árusítani, mert ha a PO meg is lesz, ezzel a csapattal semmire nem mennek vele. Két nevet említett, akikre felfigyeltem. Burns és Vlasic, de nekem inkább az utóbbi fogta meg a fantáziámat, mivel megfizethetőbb lenne, mint Burns és a cap hit-je is vállalhatóbb. Mivel semmi rumor-t nem olvastam arról, hogy Szent Józsiban ilyen nagy kiárusítás lenne, így ez csak álmodozás a részemről. Ducks kolléga emlegette még Yandlet, de én nem érzem, hogy vele sokkal előrébb lennénk. Úgy gondolom, hogy egy olyan hátvédre van szükségünk, aki ha a jégen van, nem kell idegeskedni, úgy védekezik.
2. A másik égetően fontos hiányzó darab az egy top6 LW. Ide két ember tudnának elképzelni egyesek. Az egyik Tanguay, de csak abban az esetben, ha a Colorado folytatja a slump-ot. Nem tudom... Én nem vagyok biztos benne, hogy elcserélnék Őt, mindenesetre erősítés lehetne nekünk. A másik viszont nekem nagyon tetszene és ennek nagyon realitást látok, mivel a Toronto kiárusít. Szóval ez nem más, mint JVR. Utóbbinak örülnék jobban, mert fiatal, gyors és ahhoz képest, hogy mit tud viszonylag olcsó.
Én is tudom jól, hogy fájdalmas dolgok ezek, de muszáj feláldozni a fiatalokat, ahhoz hogy itt előrelépés legyen. Talán ezt Murray is kezd belátni, a Kesler csere erre utal.
|
Toronto Maple Leafs |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.01.19. 13:48 l #24884 |
Winnik nálunk sose volt első soros. Egyébként meg szerintem Winnik király. Én nagyon csíptem és azóta is szidom a GM-ünket, hogy nem tartottuk meg.
|
Anaheim Ducks |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.01.18. 15:14 l #36144 |
Sajnos a meccset nem sikerült megnéznem, de nagyon érdekes a szitu Los Angeles-ben. Nagyon úgy tűnik, hogy nem tudják pótolni Mitchellt és Voynovot, utóbbit mondjuk megértem. Ma is eszeveszett különbségek voltak a hátvédjeik jégidejében: Doughty 31:20, Muzzin 27:00, míg McNabb 11:47, Greene 12:42. Személy szerint én nem könnyezném meg őket, de így elég nagy veszélyben van a PO nekik, már most vonal alá kerültek. Egy hatalmas mumustól szabadulnánk meg, ha nem jutnának PO-ba.
|
Anaheim Ducks |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.01.17. 5:26 l #36129 |
Nem akarok senkit se megbántani, de ez a Devils nagyon szürke, semmilyen csapat. Azt az egy gólt is Bryznek köszönhetik.
|
Anaheim Ducks |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.01.15. 10:21 l #36117 |
Én is egy az egyben ezen a véleményen vagyok. Rajta kívül ebből a roster-ből kb. csak Gormley az, akit érdemes megtartaniuk, a többieknek nem látom sok értelmét. Ducks kolléga álmodozott esetlegesen OEL-ről.
|
Anaheim Ducks |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.01.15. 9:56 l #36115 |
Én mondjuk nagyon meglepődnék, ha OEL-t is elküldenék. Ő pont egy olyan játékos, aki köré lehet csapatot építeni. Ettől függetlenül simán jöhetne, ha nem akarják megtartani.
|
Anaheim Ducks |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.01.15. 7:19 l #36112 |
Végre egy meccs, amin minden és mindenki rendben volt. Egyedül DSP volt számomra homály. A legfőbb erényét, a folyamatos, kemény ütközését totálisan elhagyta és kb tök felesleges így még a 4. sorba is. Beleskey meg HS volt, de teljesen indokoltan. Az utóbbi meccseken nem játszott jól, nagyon beleélte magát a sniper szerepébe és olyankor is lőtt, amikor passzolni kellett volna. Persze nem mondom, hogy most Bourque a helyén nagy brillírozott, de kellett ez Beleskeynek, hogy elgondolkozzon. Perry tényleg nem tökéletes még, az egyik esetnél látszódott is, hogy fájdalmak árán tudott csak felállni a jégről, de ez innen remélhetőleg csak jobb lesz. Getzlaf egyébként zseniálisan játszott, szerintem Ő volt ma a legjobb. Booth esetét nagyon sajnálom. Nem tudom, hogy agyrázkódás-e, de jó eséllyel igen és ez esetben jó eséllyel vége a pályafutásának. Vatanen nem hiszem, hogy szándékosan csinálta, nem egy dirty player, egyszerűen baleset volt.
Pénteken egyébként fogadjuk a Devilst. Őket jó lenne verni, bár a Queens-nek most hintettek egy ötöst. Másnap meg megy a csapat LA-be, igazi paprikás mérkőzés lesz. Jó lenne elkenni a szájukat, mindig szeretem, ha sír a Los Angeles-i közönség.
Edit: durva egyébként, hogy ez Perrynek úgy a harmadik hat trick-je a szezonban, hogy kihagyott 15 meccset! Simán ott lenne Seguin, Nash, Stamkos, Tarasenki környékén, ha nincs a mumpsz és a térdsérülés. |
Anaheim Ducks |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.01.14. 22:45 l #36110 |
A Leafs-nél Bernier kezd, nálunk a Mesemondó. Tőle, a védelemtől és főleg Perrytől sokkal több kell majd, mint amit az utóbbi meccseken mutattak.
|
Anaheim Ducks |
Idézet
l Válasz
erre l 2015.01.14. 14:11 l #36104 |
Egy QO-val legalább megkínálhattuk volna és ingyen ment volna, hanem cserélhettük volna a szerződtetése jogát, ha nem is fért volna (bár szerintem egyáltalán nem lenne rossz a 4. sorban).
JVR jöhetne felőlem. Kesselt nagyon túl kéne fizetni, Kadri szerintem felesleges ide egy Getzlaffal és egy Keslerrel, míg a baltafejűt én egyáltalán nem hoznám. Amennyire tudom hajlamos feszültséget okozni az öltözőben, lásd Calgary.
|
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225
|